İzleyiciler

23 Ekim 2012 Salı

UYKUYA HAZIRLIK

                                             

Babamız yine gece nöbetinde bizde annane de.Birlikte dışarı çıktık annem kendine nevresim takımı aldı o sırada bizde Ada ile çocuk nevresim takımlarına bakıyorduk öylesine tabi bizimki beğendi hemen bitanesini aldı eline nanocum bunu bana al nolur nolur o kadar ısrar ettiki  ben elinden alıp bırakıyorum anne elinden bırakma burada unuturuz poşete koyalım hemen demeye başladı tabi annemde onun öyle yapmasına dayanamayıp aldı. Ordan çıktık yeni nevresimlerinde yatarken yeni pijama giysin dedi annem birde hello kitty li pijama takımı aldı kuzuya annane zaten hiç bir zaman dayanamaz Ada'ya o birşey isteyince olay bitmiştir.







10 tane minik bezelye :)





uyku numaraları 



4 yorum:

  1. çok şeker maşallah..
    bize de bekleriz..şimdiden iyi bayramlar :)
    www.enduruyanim.com
    bu arada size önerim bloğunuzun ayarlarından içerik ayarlarını değiştirebilirmisiniz?
    her açtığımda "bu blog yetişkinlere özel" diye uyarı veriyor..
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim:) ekledim sizi ama olmadı sanırım tekrar ekliyorum hemen,ayarlarıda kontrol ediyorum.Daha yeni yeni yazmaya başladım yardımlarınıza ihtiyacım olabilir görüşmek üzere sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. tamam şimdi açtığımda hatasız girebildim..
    eklediğiniz için teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  4. Rica ederim güzel paylaşımlarda görüşmek üzere sevgiler:)

    YanıtlaSil