İzleyiciler

11 Aralık 2012 Salı

SEVGİLİYE SÜPRİZ DOĞUM GÜNÜ

Eşimin doğum günü 11 Aralık yani bugün ama biz hafta sonu kutladık.Ben her şeyi bir hafta öncesinden hazırladım , Anadolu hisarı öğretmen evinde rezarvasyon işini sağolsun  Aysun'cum halletti  pasta yı da diğer arkadaş sipariş verdi.Arkadaşın doğum günü 14 aralık cuma ben eşime bu hafta sonu öznur un doğum günü kutlayacağız  dedim benim kuzenlerimde gelecekti onlara haber verdim , hediyesi zaten almıştım her şey hazır cumartesi akşam öznur un doğum günü için hazırlandık evden çıktık ben kendi hediyemi de kuzenime vermiştim görmesin diye hatta bir de hediye paketi aldım elime öznur un hediyesi diye.Gittik arkadaşlar pasta yı alıp gelecekleri için henüz gelmemişlerdi.Biz genelde 1. katta yada 2. salonda rezarvasyon yaptırıyorduk ama şansımıza salonun birinde düğün diğerinde de başka bir okulun toplantısı varmış bizde bu akşam terasta olacağız ben sekiz kişilik rezarvasyonumuz vardı deyince eşim şaşırdı çünkü biz genelde altı kişi oluyoruz diğer iki kişi kim Öznur birisini dahamı çağırmış falan dedi bende bilmiyorum haberim yok öle söylersin demişlerdi bana da dedim.Masa ya oturduk eşim terası pek beğenmedi öbür salonlar daha güzeldi ya neden hafta sonu yapmış bu kız buranın kalabalık olduğunu bilmiyor mu falan dedi hatta, sonra tam kapıya doğru dönmüştü kuzenimle nişanlısı içeri girdiler onları görünce çok şaşırdı yüzünü görmedim ama kuzenim bizi görünce yüz ifadesini görmen lazımdı dedi ,eşim bana döndü tabi o anda anladı güldü bende artık evet canım öznur un falan değil senin doğum günün dedim.Sonra diğer arkadaşlarda geldiler yemeklerimizi söyledik canlı müzik vardı hemen başladı zaten adam çok güzel coşturuyor, biz buraya sürekli geliyoruz ama ilk defa bu kadar çok eğlendik.Yemek yerken bile kalkıp oynadık arada sonra sı zaten özellikle eşim ve arkadaşı tolga hiç oturmadılar. Pastasını bile ortada oynarken üfledi bir anda doğum günü şarkısı çalmaya başladı eşimin adını söyledi şarkıcı herkes kenara çekilip alkışladı bizi tanımayanlar bile süper oldu , mumları üfledikten sonra pastayı kesmeden önce dans ettik çok güzeldi eşimin gözleri doldu çok mutlu oldu hatta bana dans ederken çok teşekkür ederim en güzel doğum günün bu oldu dedi sürekli , bu arada pastayı üflerken Aysun'a baktım onunda gözleri dolmuş. Pastasını kesti herkes  hediyelerini verdi ve yine oynamaya devam ayacip dağıttık çok güzel bir geceydi tekrar doğum günün kutlu olsun canım iyi ki doğdun iyi ki hayatımda sın ...




































8 yorum:

  1. Canım çok güzel olmuşsun:)Eşin kimbilir ne kadar sevinmiştir.22'sinde neler olacak kimbilir??Ömür boyu birlikte mutlu olun,yavrunuzla birlikte hep eğlenceli zamanlar geçirin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim:) Evet çok mutlu oldu şaşırdı.bakalım az kaldı 22 sine görücez :)Amin canım hepimiz yavrularımızla birlikte çok mutlu olalım inşallah :)

      Sil
  2. Süper olmuş sürpriz parti, fotoğraflardan belli çok eğlendiğiniz, eşinin doğum günü kutlu olsun, birlikte nice nice yıllarınız olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim ,evet gerçekten çok eğlendik:)Eşimin adına da teşekkür ederim amin inşallah hepimizin:)

      Sil
  3. Bende kutluyorum eşinin doğum gününü..
    Çok eğlenmişsiniz belli..
    Nice güzel yıllar sizin olsunn inşallah :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim canım,evet baya eğlendik özelliklede eşim çok eğlendi.Güzel dileklerin için sağol:)

    YanıtlaSil
  5. nice senelere canım eşine..sağlık ve mutlulukla.. benim de eşimin doğumgünü 10 aralık..evde süpriz yaptım ona çekirdek aile..bloğumda var yazısı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım ,hepimize inşallah.Bakıyorum hemen yazına:)

      Sil