İzleyiciler

2 Ocak 2013 Çarşamba

HOŞGELDİN 2013



Uzun zamandır bloguma bakamadım kimler ne yazmış bugün iş yerine gelince bakabildim ,geçen hafta izin kullandım yılbaşı tatili ile birlikte birleştirip 6 günlük bir izin yaptım evde kuzumla vakit geçirmek çok güzeldi,hatta evde blogumu bile açmaya çok fazla zaman bulamadım kızımla birlikte güzel keyifli zamanlar geçirdik,temizlik yaptık, oyunlar oynadık ve bir çok şey.Eşimin ayığı çatladı oda raporluydu 3 gün bende izindeyken pazartesi günü evde olması benim için çok iyi oldu hazırlıkları birlikte yaptık tabi meleğimde bize her şeyde yardım etti.Herkese sağlıklı,mutlu, huzurlu yıllar 2013 yılında her şey gönlünüzce olsun bütün dilekleriniz gerçek olsun:)

8 yorum:

  1. Ne mutlu size,evde Ada ile harika olmuştur eminim :) Eşine de geçmiş olsun Öznur cum :(
    Masanızda süper görünüyor :)
    Size de nice sağlıklı ve huzurlu yıllar diliyorum :)2013 şans getirsin hepimize :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten çok güzel oldu Ada ile:)Eşim adına teşekkürler.Amin inşallah hepimize şans getirsin:)

      Sil
  2. İnşallah Yeni yılda dilediğimiz her şey gerçek olur. Maşallah Ada çok güzel :)
    Eşinize geçmiş olsun bu arada, umarım daha iyidir.

    YanıtlaSil
  3. Amin canım:)Çocukla geçirilen her saniye eşsiz güzellikte:)Eşine geçmiş olsun:)2013 sağlık,neşe ve huzur getirsin,getirecek ben inanıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çocukla geçirilen her saniye yi hiç bir şeye değişmem:)Eşim adına teşekkürler:)İnşallah Tuba'cım hepimize sağlık,neşe,huzur ve bol kazançlı bir yıl olur:)

      Sil
  4. gönlümüzden geçen güzelliklerin hayat bulduğu,gülmekten yorulacağımız mutlu mutlu bir yıl olsun 2013 ve hep öyle devam etsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım güzel dileklerin için çok teşekkürler,aynı dilekleri bende senin ve güzel kızın için diliyorum ikinizide öptüm çok:)

      Sil