İzleyiciler

21 Şubat 2013 Perşembe

PAPATYAMIN KENDİSİ İÇİN SEÇTİKLERİ

Papatyam ile birlikte üstüne swetşört almak için gittik ama hanım efendi kendisine bir sürü kıyafet seçti şimdiden kararlarını kendisi vermeye başladı artık kuzumun büyüdüğünü daha iyi anlıyorum mağazada biz ona kıyafet bakarken o kendisi beğendiği bütün kıyafetleri tutup anneciğim buna ne dersin ,bu bana nasıl olur çok yakışır dimi deyip aynanın karşısında üstüne tutup nasıl duruyor die baktı durdu ,en sonnda bizde onun beğendiklerini aldık.Bu arada doğum günümüze neredeyse 1 ay kaldı atık yavaş yavaş hazırlıklara başlamam gerek diye düşünüyorum ama çalıştığım vede zaman bulamadığım için birtürlü başlayamıyorum temamız belli gibi birşey bu sene Ada'nın temayı kendisinin seçmesini istedim kızım da aynı benim gibi çok zor karar verdi sonunda prenses temasına, kraliçe prenses teması istiyormuş, pastasının kocaman üç katlı ve beyaz olmasını istiyormuş anneciğim bölee kocaman olsun diyor ,bana güzel süsler yap ,birde eline kağıt kalem alıp hediye listesi yapıyor nanosunun ve dedesinin ona doğum gününde ne alacağını yazıyormuş.Bizde sorduk babasıyla birlikte sana ne alalım kızım die hımmm yapıp önce bir düşündü sonra da listesine yazdı.










30 yorum:

  1. bilmiş kız seni.. en sevdiğim halleri bunlar.. kendilerini, zevklerini keşfediyorlar.. karar vermek istiyorlar.. büyüyorlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemde nasıl bilmiş canım ,bende bayılıyorum bu hallerine karşımda kocaman bir kız görüyorum o zaman çok çabuk büyüyorlar:)

      Sil
  2. Adaa elmalıyı bana verir misin fotoğraf çektireyim:)Süslü Papatya liste de biliyormuş bak sen:)Hadi az kaldı d.gününe yaşasın:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki verir teyzesi hatta fotoğrafını da kendisi çeker:)evet canım ya çok az kaldı Ada düştü hediye listesi derdine,bende nasıl yapacağım nasıl yetiştireceğim derdine düştüm:)

      Sil
  3. Hepside çok güzel iyi günlerde giysin baykuşlu olana bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım amin inşallah ,baykuşlu olanı bende çok sevdim:)

      Sil
  4. iyi günlerde giysin hepsini..

    Ben Ada'ya henüz bir yaşındayken kot bir pantolon almıştım.
    2 yaşında ve hala onu giymek istiyor..
    ısrarlada giyiyor :) takmış durumda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım ,bazen öyle sürekli takıldıkları kıyafetler oluyor Ada 'da bu aralar pembe bir elbise si var ona takılmış durumda:)

      Sil
  5. güle güle güzel günlerde giysin sarı papatya...

    YanıtlaSil
  6. Kıyafetlerinin herbiri ayrı güzel, maşallah Ada ya,ne güzel şeyler şeçmiş,güle güle kullansın kuzum :)
    Ayrıca d.günü hazırlığı için 1 ay yeterli,sen hepsini halledersin,eminim canım :) kolaylık diliyorum,ikinizi de öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz teyzesi kuzum adına:)İnşallah ablacım şuan dedemiz hastanede 1 haftadır şu an tek düşüncemiz onun bir an önce sağlına kavuşup çıkması:(

      Sil
  7. oyyy ben bu papatyanın kıyafetlerine bayıldım..Maşallah güle güle iyi günlerde giysin..
    siz de başlamışsınız alış merkezlerine gitmeye ve alış yapmayaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nurşah cım:) aynen öyle alışı yapan küçük hanımlar verişi yapan biz:)

      Sil
  8. çook tatlı olmuş maşallah, güle güle giysin inşallah. bu minik yaşlarında nasıl da isteklerini dile getiriyorlar değil mi inanılmaz! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım ,valla istediklerini çok güzel söylüyorlar:)

      Sil
  9. ben yorum bırakmıştım bu posta ama sanırım hatalı gönderdim :(
    canım, Ada nın yeni cicilerine bayıldım,kendi seçtiği içinde ayrıca tebrik ediyorum kuzuyu, zevkli kız maşallah :)
    D.günü hazırlığı içinde 1 ay gayet te yeter canım,kolaylık diliyorum :)

    YanıtlaSil
  10. bak seeen papatyaya baaak :) nasıl da güzel pozlar vermiş,iyi günlerde giyinsin, allah nazarlardan saklasın ..

    YanıtlaSil
  11. Öznur cum,nerelerdesin? inşallah iyisinizdir, en son Ada nın dedesi hastanede demiştin,durumu nasıl?
    öpüyorum sizi,habersiz bırakma blogunu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annemlerde kalıyorum babam 10 gündür hastanede bende rapor aldım şuan da iyi Allah a şükür ablacım en kısa zamanda yazıcam tekrar inşallah bizde sizi öptük çok:)

      Sil
  12. kıyafetlerin hepsi harika bayıldım gerçekden.zevkli olacak adacık çünkü çok hoş şeyler seçmiş. güle güle giysin inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım evet şimdiden zevkli olduğu belli oluyor artık yavaş yavaş büyüdüğü zaman yandık esas biz:)

      Sil
  13. tam cimcime yaaa :) yakında alışverişe de kendi gitmek ister :)

    YanıtlaSil
  14. Sarı prensese ne giyse yakışıyor:)
    Öznurcum seni yine mimledim, tercih senin, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler teyzesi:) Sema cım bu ara bloguma bakamıyorum annemlerde kalıyorum sadece böyle arada girebiliyorum babam hasatenede ondan dolayı canım öptüm çok:)

      Sil
  15. Öznurcum baban nasıl iyleşmiştir inşallah, sevgiler,öptüm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha iyi canım teşekkür ederim cuma günü eve çıktı Allah a şükür .

      Sil