İzleyiciler

1 Mayıs 2013 Çarşamba

Mustafa Deniz Doğum Günü ve Ardından LOLİPOPUMUN Park Sefası

Geçtiğimiz cumartesi yine bir doğum günü partisindeydi lolipopum Nisan ayı başındaki postumda da yazdığım gibi bu ay tam dört tane doğum günü partimiz vardı buda üçüncü doğum günü postumuz ,bir tanesine katılamdık ama hediyemizi aldık götüreceğiz.Mustafa Deniz in 7 .doğum gününü kutladık geçtiğimiz hafta sonu resim çekilirken Ada abiciğine öyle bir sarıldıki başka kimse yanına yaklaşamadı neredeyse çocuğun, keninden büyük ablaları abileri çok seviyor daha güzel oynuyor onlarla hatta herkez gittikten sonra jenga oynadılar beraber ,jenga yı biz Mustafa Deniz e hediye almıştık güle güle kullan Mıstıkçım.Doğum gününden sonra eve uğrayıp hemen parka çıktık Ada parkta akülü araba görünce mutlaka biner bu seferde akülü motor vardı ben kullanamazsın annecim binme istersen dedim ama beni utandırdı kuzum öyle bir kullandıki maşallah.Bir süredir bizden akülü araba istiyor ama ben çok fazla alma taraftarı değilim hem çok büyük yer kaplıyor hemde erkeklere daha uygun diye düşünüyorum bugünde parkta motordan inince babacım ben akülü arabadan vaz geçtim bana akülü motor birde başıma takmak için kask alın dedi tabi babası ondan hevesli bakalım ne olacak...
















4 yorum:

  1. Oh oh nasıl da eğlenmiş minik lolipopun :) motorsikletini sevsinler :)
    Optum ikinizi de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım öok eğlendi ,motor bizim değil parkta parayla biniliyor ama Ada da istiyor kendine alınmasını bizde öptük sizi:)

      Sil
  2. vallahi senin kız tam artist tammm büyüynce nasıl baş edeceksiniz bakalım oğlanlar kapıyı aşındıracak :)akülü araba konusuna gelince eşimde o kadar hevesliki ben durdurmasam bebeye akülü araba alacak nerdeyse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Guzin cim hele son zamanlarda masallahi var ,valla babasini dusunemiyorum o zaman yandik:)alirlar valla babalar daha hevesli cocuklardan ama canim sen esine sole uzaktan kumandalilar var ruzgar buyuyene kadar o kullanir :)

      Sil