İzleyiciler

1 Eylül 2013 Pazar

2013 ÜN BİRİNCİ TATİLİ BODRUM

Selam sevgili blog çok uzun ara verdim biliyorum yazacaklar o kadar çok birikti ki bir türlü fırsat bulamadım açıkçası ingstagram dan kaynaklanan durum biraz orada anında paylaşım daha kolay oluyor hemen çek paylaş fazla uzatmadan tatil postuma başlamak istiyorum 8 Haziran da tatile çıktık arabayla gittiğimiz için dura dura gezerek baya bir uzun gittik ama güzel bir yolculuk oldu susurlukta meşhur susurluk tostu ve ayranı ,Bafa gölünde güze bir köy kahvaltısı yaptık Ada oradaki ördeklere ekmek verdi çok eğlendi. 9 Haziran da otelimize girdi Ada daha odaya yerleşmeden anne havuza gidelim demeye başladı ,sonrası malum neredeyse sudan çıkmadı diyebilirim havuzdan hemen hemen her çıkışında ağlayarak çıktı kuzucuğum un ve de bizim en çok hoşumuza gitmeyen kısmı otelde animasyonun çok  az olmasıydı Ada büyük bir animasyon beklentisiyle gitti ama hayal kırıklığına uğradı malesef Bodrum otellerinde animasyon tam anlamıyla yok Kemer yada Antalya otelleri bu konuda bir numara neyseki sonuç olarak güzel bir tatil geçirdik.Tatilimiz bittiğinde de yine geze geze çıktık yola İzmir e uğradık oradan Çanakkale ye benim akrabalarım var 4 günde orada kaldık ve döndük fazla uzatmadan hemen resimlere geçmek istiyorum...

susurluk ta mola ve çocuk lavabosunda Ada nın el yıkama keyfi
meşhur susurluk tostu ve ayranı

Bafa gölünde köy kahvaltısı

ve ördekleri besleme zamanı

Güvercinlik te küçük bir mola yavaş yavaş otelimize yaklaşıyoruz

vee sonunda oteldeyiz ilk pozumuz

İlk denize yaklaşma

Türk gecesi

Analı kızlı park sefamız

Baba kız masa tenisi yanlız masanın eninde oynuyorlar Ada diğer türlü atamıyormuş:)
sıra bilardo da
Pasha club biraz da eğlence zamanı

Yüzme öğreniyoruz

Ada nın ilk mini golf ü ama bayıldı oynamaya neredeysese bir saat falan oynamıştır sıkılmadan

Havuz öncesi  balkon keyfi
 Biz yüzmeye gidiyoruz

Animasyon ekibi ve mini clup uyeleri :)

hoşçakal Bodrum

otelden ayrılma zamanı geldi çattı
 İzmir de Ödemiş köfte küçük bir yemek molası
 Gündoğdu meydanın da gezinti

Konak kordon

Veee Çanakkale deyiz dayımlarda güzel bir kahvaltı

Ellerine sağlık yengeciğim kahveler harikaydı

Ada Gülşah ablasıyla takı yapıyor
 Kahvaltıdan sonra da güzel bir öğlen yemeği herşey organik mis gibi
 sırada gece gezmesi
 kızlar gezmeye hazırlar
 zıp zıp Ada

Yunanistan dan tutulmuş taze kolyoz hımmm
 teyzem de akşam yemeğine davetliyiz

Balık ızgara

Ve tatil biter dönüş zamanı gemi yolculuğu Ada nın ilk gemi yolculuğu bu arada bayıldı kendileri

Hey gidi günler kocacığımın bir zamanlar çalıştığı gemi ile birlikte Çanakkale boğazını geçtik yanyana

Suat Karabekir ne günlerdei be be bile okadar çok yer gördünki senin sayende çok güzel günlerdi eski anılarımız depreşti ...

1. şu ilk iş günü beni mahvettin be öznurcum.ühühühhhhüüü ağlamak istiyorum Allahım.tekrar o günlere döndüm resmen yaaaaaa:(((Napalım artık seneyi bekleyeceğiz.canım çok güzel fotolar bayıldım vallahi.otel kardeşliği yaptık ne güzel aynı yerleri görmek:)adanın güzelliği de beni yaktı maşallah kuzuma ama bu kuzular analarına çekmemişler azıcık kilo alsalar ne olur sanki.çıtır kızlarımız var ben diyorum ki ilerde kilo sorunu olmaz diyet yapmak zorunda kalmaz diyorum ne yapayım:(darısı seneye canım öpüyorum

1. Ancak firsat buldum Eda cim senin ilk is gunune gelmesi kotu oldu gercekten.Evet otel kardesligi guzeldi de bide ayni tarihe denk gelse daha guzel olacakti, canim bende ozellikle 21 yasima kadar 42 kiloydum Ada bana cekmis gibi tabiki dogumdan onceki halime :) evet seneye artik yeni tatil planlari ins.birde karadeniz tatilimiz var onuda en kisa zamanda yayinlayacagim bende optum cok :)

2. Ada çok fotojenik maşallah :)
    ilk yeşil elbiseli fotoğraf şahane hele bacaklar :) tatil süper geçmiş anlaşılan.

1. Tesekkurler teyzesi cok merakli fotograf cekilmeye :) hemen yeni bir kiyafet giydiginde poz verir ,tatil gercekten superdi canim :)

3. Oh ne güzel gezmişsiniz yaaa, bizde dönüşte geçtik susurluk tan ama şu Bafa Gölü kahvaltısına bayıldım, keşke bizde uğrasaydık, nasıl atladım ben bunu :) Bodrum'a bizde gideceğiz bir sene, peki hangi otel pek memnun kalmamışsın ya o yüzden sordum, birde bodrum'un neresi, deniz ve kum çok güzel gözüküyor, özellikle çocuklar için. Heee bu arada birde bende Çanakkale'liyim biliyormusun :) Son olarak Ada'nın pozlarına bayıldım, özellikle bikinili pozlarına :)

1. Bafa golu super bir yer bir dahaki sefere mutlaka ugrayin derim canim otelin birtek animasyonundan memnun kalmadik diger hersey guzeldi yer olarak gùmbet deniz kum gercekten guzeldi tertemiz aa canakkaleye siksik gidiyoruz bizimde bir suru akrabamiz var cok severim canakkaleyi bu arada Ada nin adina tesekkurler gercekten bikinili poz vermeye bayiliyor:)

4. yeni gördüm yeni okudum. Bütün fotoğraflar birbirinden güzel. Ada ne kadar da büyümüş maşallah. Keşke hep tatil yapsak değil mi :))

1. Teşekkürler evet canım büyüdü zaman çabuk geçiyor, hep tatil yapsak gerçekten süper olurdu katılıyorum sana :)))

5. Öznur'cum bu ekim gününde bu güneşli, denizli resimler çok iyi gitti yani:)) gerçekten içim açıldı, en sevdiğim mevsim yaz, herkes baharı daha çok seviyor ama benim için yaz günleri daha değerli, çok çabuk elden gidiyor çünkü...
    Ne güzel yerler gezmişsiniz, teyzenin sofrası da çok hoş görünüyor, Ada ile anlatacak, sohbet edecek bol bol anı birikmiş :) çok öptüm canım.
    her yazınız ailecek böyle güzel geçer inşallah,
    Bayramdan sonra biraz daha aktif olmayı istiyorum, bakalım:)

1. Evet Sema cım benimde en sevdiğim mevsim yaz ama gerçekten çok çabuk geçiyor ,gerçekten güzel yerler gezdik özellikle Ada bayıldı daha sonra ağustos ayında birde karadeniz tatili yaptık onuda en kısa zamanda yayınlayacağım inşallah.Sofra için teşekkürler .Kesinlikle çok anı birikti Ada sürekli anlatıp duruyor.Hepimizin çok güzel geçsin günleri canım inşallah bende çok öptüm:) bundan sonra hepimiz daha aktif oluruz umarım:)

2. Karadeniz mi, merakla bekliyorum canım, Erzurum dan Samsun'a kadar gezmiştik, aynı yerler olabilir:))

3. En kısa zamanda vakit bulunca yayınlayacağım canım inşallah,biz doğu karadeniz e gittik rize ye kadar.

6. (Bu 3.kez yorum yazışım sana :)))
    bu seferkinde de yazdığımı göndermeden bir önceki postuna baktım(tamamen göndermediğimi unutarak) vee yazdıklarım gitti...)
    canım çok güzel yerler gezip görmüşsünüz,fotoğraflarda olunca, insan kendini oralarda gibi hissediyor, çok tşkler :) Ada cığıma bayıldım, bikini-mayosuna, elbise ve aksesuarlarına, en çokta pozcu hallerine,yerim ben onu yaaa :)
    diğer anılarıda bekliyorum canım, artık otur şu PC nin başına da yazıver, yaz havasından çık canım :)))
    öptüm ikinizi de :)

1. Teşekkürler ablacım gerçekten güzel bir tatil di özellikle de Ada çok eğlendi ,çok süslü oldu o bununla uyar bu bununla uyar diye giyiniyor artık kıyefetlerini beğendiğin içinde çok teşekkür ederim ablacım pozlarda Ada nın kendi verdiği ve anne böylede çek böylede çek dediği pozlar.Evet ablacım ya çok fazla ara verdim yaz modundan çıkmam lazım artık anılar paylaşacaklar birikti inşallah en kısa zaman da karadeniz tatilini yayınlayacağım bizde çok öptük ikinizi de :)

7. ne kadar dolu dolu bır tatıl gecırmıssınız. ınsan kıskanmadan edemıyor ;)

1. Çok teşekkürler canım gerçekten çok güzel bir tatildi :)

8. tatıl sonraları ılk ısl gunu bıtmek bılmez o hafta fena gecer ve fotograflara bakılarak anılar tazelenır..senın bu postundan tam 3 post ckarmıs canım sahane bır tatıl olmus ve nefıs anılar bırıkmıs..kuzumun suyla ılk munasebetı en guzelı degıl mı nasıl damutlu..her anınız boyle olsun ınsallah..sevgıler

1. Kesinlikle canım aynen öyle oldu sürekli resimlere bakarak on anıları tazeliyoruz hatta şimdi bile.Tatilimiz gerçekten dolu dolu geçti ben hepsini bir posta sığdırdım,Ada suda inanılmaz mutlu olsu çıkmak istemedi,canım hepimiz her anı böyle mutlu olsun sevgiler :)