İzleyiciler

21 Mart 2012 Çarşamba

DOĞUM GÜNÜ HAZIRLIKLARI

  

21 Mart çarşamba itibariyle izinliyim meleğimin doğum günü hazırlıkları için temizlik, süslemeler, ikramlar falan izine çıkmadan hazırlamak çok zor. kuzenim Çisem sağ olsun bana yardıma geldi tek başıma mümkün değil içinden çıkamazdım, perşembe sabah erkenden kalkıp çisem le kolları sıvadık tabi Ada 'yı temizlik yapılacağı için anneanne de bıraktık önce camlardan başladık ve bütün evi bir güzel dip köşe temizledik gecenin bir yarısına kadar süren temizlik sonunda bitti en son olarak şeker koyacağımız kavanozları ve tepsiyi süsledik ve pert olmuş bir şekilde yattık. Sabah karşıya gidiyoruz  23 Mart cuma doğum günü anneannede yapacağımız için erken gittik ben sabah tan kendi evimizdeki ve bu günkü doğum günü için pasta siparişi vermeye gittim. Pendik ten yengemiz geldi birlikte ikramları hazırladık ve anneanne deki doğum gününden sonra yengemizi de alıp karşıya kendi evimize geçtik. Asıl hazırlık cumartesi günü başladı yenge kahvaltıdan sonra mutfağa mamaları hazırlamaya girdi tabi Ada'da yanında ona yardım ediyor kurabiyeler yapıldı birlikte. Doğum günü pazar ama biz önceden hazırlanabilecek mamaları yaptık, baba ve dayı da balonları şişirdiler, ben diğer süslemeleri yaptım, artık bebeklikten çocukluğa doğru adım atacak olan kızım için bütün bu hazırlıklar seni çok seviyorum Ada'mmm...




Ada mamaları hazırlamaya yardım ediyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder