İzleyiciler

23 Mart 2012 Cuma

ANNESİNDEN SARI PAPATYA'SINA

             ANNESİNDEN SARI PAPATYA'SINA

   İki sene önce bugün girdin hayatıma saat 20:15 te hayata merhaba dedin canım kızım ilk uyandığımda doktora ilk sorduğum şey bebiğim nasıl sorusu oldu en mutlu an seni ilk kez kucağıma alıp kokladığımda o mis gibi kokun bana bütün her şeyi unutturdu. Seninle geçen her gün o kadar güzel ve dolu ki bu 2 sene ne kadar çabuk geçti , ne kadar çabuk büyüdün bebeğim artık kendini ifade edebiliyorsun bana ilk anne dediğin gün, seninle yaşadığım bütün ilkler hayatımın en güzel anları, seninle birlikte bende büyüyorum . Allah'ın izniyle inşallah bundan sonra daha sağlıklı daha çok güzel günler geçiririz meleğim  hep beraber baban sen ve ben ikinizide çok seviyorum.İyi ki doğdun kızım, iyi ki benimsin Allah'a binlerce kez şükürler olsun ki seni bize verdiği için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder