İzleyiciler

7 Kasım 2012 Çarşamba

ADA'NIN KURABİYESİ


Hafta sonu akşam otururken birden aklımıza kurabiye yapmak geldi babamız maç izlerken biz anne kız mutfağa girdik kuzum çok meraklı zaten mutfak ta bana yardım etmeye bulaşık makinası boşaltırken falan önceden sadece kaşıkları ,çatalları boşaltıyordu şimdi tabakları falanda boşaltabiliyor.Ada birlikte kurabiye yapalım mı annecim deyince evet diye bir çığlık attı yapalım yaşasınnn. Tezgaha henüz boyu yetişmediği için taburesine çıktı ilk önce kurabiyemizin şerbetini yaptı kızım suyu ve şekeri o koydu  karıştıdı ben sadece ocaktaki karıştırma kısmını yaptım.Sonra malzemelerin hepsini kendisi koydu tek tek .Sıra şekillendirmeye geldi benimle birlikte eline bir parça hamurdan aldı önce uzun bir şekil verdi, sonra yuvarlak yaptı , sonrada anne ben dinozor şekline dönüştürüyorum dedi gerçekten de dinozor dediğinin şekli biraz tuhaftı Ada'nın deyimiyle tuyaff .Kurabiyelerimiz piştikten sonra şerbete batırıp tabağa dizme işlemi benden süslemesi de Ada'dan hindistancevizi ve renkli kurabiye süsü ile süsledi en son olarak da tabağı aldı ve babasına tatamm babacım süpriz diyerek yanına gitti.Kendisi önce yaptığı dinozor şeklinde olanı yedi bizde birer kere ısırdık ama tadı harika olmuştu o minik ellerine sağlık meleğim inşallah büyüdüğünde de yaparsın. İşte Ada'nın lezzetli kurabiyeleri:)

























2 yorum:

  1. Maşallah:)Taburede durmak zorunda oluşuna rağmen yardım etme isteiğine hayran kaldım.Boşuna dememişler kız çocuğu bir başka diye:)Nasıl da arkadaş sana değil mi?

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle yardım etmeye bayılıyor:) Evet kız anneye arkadaş gerçekten canım Allah sana nasip etsin inşallah:) ama kızı da erkek i debir çok seviliyorlar valla:)

    YanıtlaSil