İzleyiciler

28 Kasım 2012 Çarşamba

KESME FAALİYETİ

Ada'cım artık makas tutmayı öğrendi yeni faaliyetimiz kesmek.Ada için masalcı ayıcık kuponu topluyorum,kuponu keserken makası eline istedi bende elini kesersin ,sana yarın çocuk için uygun makaslardan alacam diye söz verdim , işyerinde beni arayıp annecim makas aldınmı diye sordu ben unutmuştur diye düşünüyordum fakat unutmamış , bende gidip aldım işten giderken götürdüm çok mutlu oldu görünce ama aldığım makas eline büyük geldi, annanesi gidip hemen küçük bir makas aldı sonra elinde tutmayı öğretti artık kuzum sürekli bir şeyler kesiyor çok mutlu birde halının üstüne hep kesmiş her taraf kağıt,  bu hafta annanede olduğumuz için o biraz şaşırdı bune her taraf kağıt olmuş, Ada 'da olsun annaneciğim süpürürsün sonra demezmi yaramaz:)
İşte makasla kesme mutluluğunun resimler :)


























6 yorum:

  1. ellerine nasıl yakışmış sarı şekerin,maşallah annesi :)
    ayrıca foto işine çözüm bulmuşsunuz,sevindim :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım :)
    Evet başka bir g mail hesabı açarak çözüm bulduk ama bu şekilde biraz zor:)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bu güzel kızın tatlı annesi bloğumda başlattım ve senin incim ve biz bloğunda okuduğun anne çocuk blogları bir arada etkinliğine katılmak isemişsin fakat mail adresine blogda ulaşamadım bana yazar mısın canım sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ben seni ekliyorum canım sende beni ekleyebilirsin mail adresimde o_bayir85@hotmail.com sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Çocuklar unutmuyor gerçekten, nasıl da aklında tutup hatırlatmış sana:) Eline de yakışmış şirinenin, maşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ya unutmuyorlar ,özelliklede kendilerine bir şey alınacaksa:)Minicik elleriyle kesmeye çalışıyor:)

      Sil