İzleyiciler

25 Mayıs 2013 Cumartesi

ANADOLU KAVAĞI YOROS KALESİNDE GÜZEL BİR PAZAR

Geçtiğimiz hafta pazar günü tam evden çıkmak üzere hazırlanırken annemler aradı evdeyseniz size kahve içmeye geliyoruz diye bende buyrun gelin Ada yı dışarı çıkartıcaktık dedim sizden sonra çıkartırız amcamlarla birlikte geldiler kahve içtik tatlım vardı tatlı ikram ettik yengem çok güzel fal bakar hepimize fal baktı falan biraz oturup gittiler.Onlardan sonra bizde hemen çıktık Ada zaten anneannesinin arkasından ağladı evden çıkıp önce doğru çekirdeğimizi içeceğimizi alıp yoros kalesine çıktık manzarası süper bütün boğaz ayaklarının altında tabi tepede olduğu için rüzgar vardı biraz oturup manzara karşısında çekirdeğimizi yedik kuzumda bol bol manzaraya karşı poz verdi.Yoros kalesinden aşağıya inince anadolu kavağı balık restourantları ve waffle cilerin bol olduğu bir yer var oraya gidip balığımızı yedik tabi balık yerken makinayı elime alıp resim çekemedim Ada balığını yedikten sonra biz yemeğe devam ederken biraz dolaştı çeşmenin akan sularını kapattı akıllı kızım benim maşallah boşuna akmasın die ondan önce bir çocuk oynayıp açık bırakmış oda gidip kapattı eşim de yanına gidip resim çekmiş onu bu arada yemekten sonra biraz dolaşıp benim anadolu kavağına gidince vazgeçilmezim olan wafflemi yedik bayılıyorum oranın wafflesine giderseniz mutlaka tavsiye ederim.Kuzum baloncuk yapmak istedi evde tabancamız var ama yanımıza almak aklımıza bile gelmedi bizde orada satılıyordu zaten görmüş hanımefendi ben bundan istiyorum dedi aldık o kadar eğlendiki bugünün en eylenceli bölümü eminim baloncuk yapmaktı kuzum için.İki saat kadar da burada takıldıktan sonra Beykoz sahildeki parka geçtik Ada bütün kaydıraklardan kaydı özelliklede en yüksek olana bayılıyor, onlar babasıyla parkta oynaren bende bir güzel bankta oturup çekirdeğimi yedim dinlendim ve keyifle onları izledim kuzumun mutlu olması bizim için herşeyden önemli parktan sonra da biraz sahil yürüyüşü yapıp balık tutanları izledik ve evimize döndük güzel bir pazardı herkeze mutlu hafta sonları diliyorum:)

Kuzum gezmeğe gitmek üzere hazırım pozu vermiş babasına
Yoros Kalesi Manzaraya karşı keyif anlarımız

Kuzumun dan manzara ya karşı pozlar

Benim akıllı prensesim suları kapatıyor

İşte en keyifli anları baloncuk yaparken kendinden geçti

Vee meşhur wafflemizi yiyoruz balığın üstüne prensesimde çok beğendi ilk kez tadına bakıyor

Sonra baloncukları bana yaptırıp kendisi patlatmayı tercih etti ne yalan söliyim ben bile çok keyif aldım

Parkta sallanma ve kaydıraktan kayma keyfi başlar Ada nın en çok sevdiği şey

1. Canım,ne güzel eğlenmişsiniz,Ada çok güzel pozlar vermiş maşallah :) Ada nın çevreye duyarlı bir insan olacağı şimdiden belli maşallah :)
    Allah gülmekten ayırmasın,öpüyorum sizi :)

1. Tesekkur ederim ablacim gercekten cok eglendik en cokta ada tabiki insallah oyle olur simdilik duyarli ama bakalim amin Allah kimseyi gulmekten ayirmasin bizde optuk :)))

2. ayy o baloncukları yapmaya calışırken benim başım dönüyor :))
    Aferin Ada kuşuma

1. Valla teyzesi ada yapmaya basladigi zaman birakamiyor aynen benimde basim donuyor cok yapinca tabancalari var tavsiye ederim:)

3. Canım çok güzel geziyorsunuz maşallah,canımı waffle çektirdin bak:))Ada kuzum güzeller güzeli,hassas kelebeğim:)Bu aralar yoğundum postunu gördüm,yazmak nasip olmadı bir türlü.Resimler başlı başına bir albüm gibi,çook güzel,öpüyorum sizi:))

1. Tesekkurler tuba cim ayip ediyosun canim gel sanada ismarlarim ,ada da sana cok tesekkur ediyor resimler manzarada olunca daha bir guzel oldular cok tesekkurler bizde cok optuk sizi:)

4. Gerçekten de harika bir pazar olmuş :) Seni takip etmeye bayılıyorum gezdiğiniz yerleri çok güzel anlatıyorsun. Waffle ben de çok severim, bir daha ki sefere benim için de ye :) Ada'ya öpücükler...

1. Cok tesekkurler canim benim elimden geldigince anlatmaya calisiyorum ama resim cekmeyi daha cok seviyorum .Tamam canim yerim tabiki ama insallah bir gunde gelirsen sana ismarlarim bizde optuk dossamizi:)

5. Dolu dolu yaşamışsınız...Adanın yüzünden mutluluğu o kadar belli ki... Daim olsun ömrü boyunca! Waffle deme bana:)))) bak bu saatte canım çektiii:))) bayılırım ben de afiyet bal olsun:! Öptüm Adanı seni:)

1. Tesekkurler Muge cim amin insallah hepimizin yavrularinin mutlulugu daim olsun yuzleri hep gulsun ,waffle muthis birsey ya bende optum atesini ve seni:)

6. canım pressesın oyle guvkı kavak guzellık gormus..ustelık her anı sahane yasamıssıznızz ınan bana ıcım acıldı..saglıgınız hep sızınle olsun ınsallah..sevgıler

7. Cok mersi canim guzeldi gercekten amin insallah hepimizin sagligi bizimle olsun anneannen nasil oldu Allah sifa versin insallah en kisa zamanda.

8. Öznurcum ne güzel gezmişsiniz, İstanbul'u böyle dolu dolu gezmek lazım, biz geldiğimizde nereyi gezeceğimizi şaşırıyoruz:)Anadolu Kavağını gece gezmiştik, manzaralar çok güzel,anne babası yanında olsun çocuklara her yer güzel:)

1. Evet canim gercekten istanbulu dolu dolu gezmek lazim bence bur daha ki sefere gunduz gezin gunduz bir baska guzel kesinlikle anne baba yaninda olsun onlarda mutlu olsun :)

9. manzara harika, ada'nın pozlar süper, ayrıca kıyafet uyumuna da bayıldım.

1. Canim cok tesekkurler manzara gercekten super bayiliyorum buraya kiyafete gelince ayrica tesekkurler elimden geldigince uyumlu giydirmeye calisiyorum

10. Yoros kalesinin mazarasını çok severim.Bu arada kızınız çok güzelmiş maşaalah :)